Thursday 5 April 2012

kaherah : dulu bandar yang Aman______



Assalamualaikm semua...:) ni entry yg ke berapa aq pon x tau untuk hari ni.Kali ni aq nk cter serba sedikit perjalanan hidup aq sebagai seorang warga seni.gambar gambar di bawah ini adalah pada tahun 2010 sewaktu aq study kat sekolah seni.
"hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri,lebih baik di negeri sendiri"
itu peribahasa melayu tersebut amat bertepatan sekali dengan kehidupan saya sewaktu saya meneroka negara orang.
ok kat bawah nie aku lampirkan 3 or 4 gambar untuk korang semua tatp k..hahaha
tngk btol2...






haa..macam mane ok x? korang nak tau x?
untuk pengetahuan anda,negara Mesir kebanyakkan bangunan nya tidak di cat dan hanya membiarkan ia berwarna kelabu dan coklat.
Saya bertanya kepada Tour GUide "kenapa bangunan kat cini x di CAT?
lalu dia menjwab " kat sini banyak sanagn debu,so ,kalu cat membazair....
hahha..giler laa..tp memang pon..CAiro dipenuhi dengan debu..Nasib baiklah waktu aq dan kengkawan aku pergi keganasan belum terjadi....

No comments: