Friday 6 April 2012

aku pasti merinduimu.....


salam semua, ^^ dah sarapan@lunch@@dinner.....??ok laa..harap semua readers berada dalam keadaann sihat dan bahagia di samping orang yang tersayang...HAAAAA...
sebut pasal orang tersayang,hari ini aku nak bgtau kat korang semua yang MASE yang paling bermakna dalam kehidupan kita sebagai seorang manusia adalah ZAMAN PERSEKOLAHAN


kenapa aku kate zaman sekolah merupakan mase paling best??
sebab dalam alam persekolahan itulah kita baru nak belajar berkawan dan sebagainya.
Antara perkara yang amat seronok yyang dilakukan sewaktu persekolahan adalah TACKLE AWEK..
hahaha..ini perkara yang selalu budak-budak sekolah buat...atau lebih dikenali sebagai CINTA MONYET..
pada waktu sebeginilah,sang arjuna akan mula pandai bermain kata-kata yang berbunga2 untuk menawan hati si Adinda..
mula-mula dah suka,lalu sebelah say HAI @ assalamualaikum
pastu bile dah minat,lalu sebelah senyum-senyum
dah macam kambiing tersengih jer...
paling penting,SI ARJUNA akan mula memberikan hadiah seperti coklat ker,bear ke...
sumpah kelakar bila teringat balik...(bercerita berdasarkan pengalaman)
paling yang x boleh tahan...BILA da kantoi ngan kawan2 heboh satu sekolah sampai cikgu2 wat spot check...siapa yang bercouple...
bile kene jer cam2,dalam mase yg terdekat semua wat bodoh jer..hahahaah


tapi tak semua cinta monyet tu PUTUS..ade yang cinta alam persekolahan berjaya ke JINJANG pelamin mcam cikgu aku...sumpah sweet giler..hahahHAHA
apepon....aku mula rindukan zaman persekolahan itu kembali..hurm...nak gelak2..
kalu nak tau lebih lanjut lagi..nantikan part 2..ok? 
sekian..




No comments: