Tuesday 9 April 2013

Saya perlu sokongan Anda


Bismillahirahmanirrahim . . .
salam 1 malaysia untuk semua blogger dan reader yg menjengah masuk ke sangkar nur...
sudah sekian lama nur tidak menulis entri di dalam blog ini selama 4 bulan .
satu tempoh masa yang amat lama . dan banyak perkara yang nur tidak dapat tulis. 

Al maklumlah, kita insan yang serba kekurangan, kadang kala mood tu ade,kadang kala malas sangat . . hurm.. saya ingin meminta jasa baik blogger-blogger lain untuk support saya untuk meneruskan penulisan saya untuk menyampaikan ideologi saya . . 
i need your support guys . .  hurm   . .
walau apapun thanks sebab sudi jengah di blog ini.. tinggalkan link anda,nanti nur akan blogwalking . . salam perpaduan

3 comments:

zaxx said...

kep on blogging ye bro.,..:)

Unknown said...

http://amiraayusoff.blogspot.com/ hehehee .

kak yusz said...

Hai..sebenarnya x tau nak kata apa..cuma,rasa baik U teruskan saja berblogging kat sini sbb hanya di sini U dpt luahkan perasaan, bukan..actually, kita ada skit persamaan..sy newbie blogger and mencipta satu blog semata2 utk luahkan perasaan pd someone..hanya di situ sy dpt coret isi hati yg x dpt diluahkan dengan bibir..kekdg berharap gak dia dpt baca, hehehe...tp itu hanya angan2 kosong sy yg takkan menjadi kenyataan..just keep writing, kay