Saturday 13 April 2013

Mengenali Wanita yang sedang Gersang


hello hello hello . .  pada zaman moden ini semua maklumat yang kita peroleh merupakan satu ilmu yang berguna untuk kita, tetapi ia juga bergantung pada empunya diri untuk menerima dan mengaolikasuikan ilmu itu sebaiknya. Ini hanya sekadar perkongsian umum dan maaf jika artikel ini tidak sesuai dibaca .

As we know, Seks dalam kehidupan kita memang tak boleh hendak pisahkan . ianya saling memerlukan .Menurut kajian , Seks yang sempurna mampu menjadikan seseorang itu lebih ceria dan gembira kerana NAFSU gersang telah dapat di penuhi . 

Wanita amat sukakan seks . ini kerana nafsu mreka lebih kuat berbanding lelaki. dan bila mereka berada dalam keadaan kegersangan untuk melakukan hubungan seks  , ada beberapa perubahan fizikal yang akan berlaku antaranya . .


Puting dada mereka akan menjadi tegang dan keras serta mereka lebih berasa gersang apabila mereka meramas payudara mereka menggunakan tapak tangan . Inilah titik utama untuk melihat wanita itu dalam kegersangan untuk melakukan hubungan seks. . 

Selain itu juga, pergerakan nafas yang semakin laju juga turut menunjukkan wanita itu dalam keghairahan. semakin laju nafas mereka apabila bersama, itu tandanya mereka sudah tak dapat tahan untuk bersama. . 


Dan ada juga diantara wanita yang sedang dalam kegersangan akan melepaskannya dengan melakukan masturbasi ataupun lebih dikenali sebgai onani . mereka akan menyentuh vagina mereka menggunakan jari mereka dan membuat sedikit sentuhan di kemaluan mereka.. Hal ini juga boleh membuatkan wanita gersang .

if ada maklumat tambahan. kongsikan bersama :)


No comments: