Monday 15 April 2013

Kembalilah Bungaku

just for share, kadang kala dengan cara sebegini nur dapat kongsikan apa yg nur rasa dan alami . . pesanan nur untuk pasangan couple-couple kat luar sana ,pliz! cintailah dan hargailah mereka , jangan dipersiakan peluang yang dimiliki ,kelak anda yang akan menyesali . enjoy


Kembalilah Bungaku
Hidupku ini umpama tiada erti
Kerna bungaku telah berubah hati
Melenyapkan keindahan cinta ini
Kini dihatinya bukan aku lagi

Kenanglah sayang, memori saat bersama
Kau selalu ada tika duka dan bahagia
Tapi kini, aku tempuhi sendiri
Tanpa dirimu Bunga yang ku damba

Aku rindukan senyummu
Aku perlukan kasihmu
Aku ingin terus setia berada disampingmu
Namun kini engkau diam membisu
Kau melupakanku dan pergi padanya

Katakanlah sayang apa yang kau inginkan
Walauku tahu diriku banyak kekurangan
Ku harap kau buka hatimu, berilah ruang padaku
Yang mencintaimu apa adaku
Yang sedang derita kerna kehilanganmu

Maafkanku sayang andai aku memaksa
Ku tak sanggup lagi hidup tanpa cintamu
Kembalilah wahai bunga tercinta
Aku di sini kan terus menunggu
Kaulah satu-satunya Bungaku..
hak milik nurfaizuddin

No comments: