Sunday 14 April 2013

Awak, Saya Hilang Arah Tuju bila Awak takde .

today is weekend . hari nie awal bangun and siap2 nak g practise gamelan untuk menghadapi pertandingan 19 april nanti dekat terengganu . Sampai2 je fakulti, tiba-tiba kene postpone latihan sebab bilik kunci .ahaks. . . so Nur pon balik laa semula ke rumah . dari pagi sampai ke petang,saat ini, dan ketika ini , xde kerja lain yang nur buat, just duduk depan laptop tengok benda2 yang patut . . sebab apa jadi macam nie? sebab nur rasa sepi and sunyi sangat coz aktiviti rutin yang nur buat sebelum nie dah x dapat buat dah . . no more texting and calling from her .



Awak , (". hari nie da masuk hari yang ke 20 wak kita jadi macam nie . No more texting and calling . . saya rindu sangat dekat awak . .nak dengar suare awak, gurau senda awak, celoteh and semuanya . bila kita jadi macam nie serius wak, saya jadi tak tentu hala. Saya selama nie tak pernah berenggang dengan awak macam nie... awk sentiasa jadi teman saya sebelum nie.. 5 tahun wak.. lama sangat2.. tapi bila kita jadi macam nie. saya rase kosong...xde pape . . awak pon perasan kan, walaupun awak da tak text saya, tapi still lagi text awak, say Good morning . .  gud nite . .  saya nak  awak tau , yang saya susah sangat nak lupakan diri awak . .

awak.. saya harap nanti sampai satu ketika,awak bukakanlah hati awak semula untuk saya dan berikan sekali lagi peluang untuk mencintai awak dan menjaga awak sebaiknya..ini janji saya wak . . . saya x akan persiakan .saya harap awak baca nukilan saya nie . .  sebab saya teramat rindukan awak... (". salam sayang dan rindu dari saya wak . . 

4 comments:

Unknown said...

Aku nak nangis baca tak . kau sabar ya . aku kenal dia cmana . doa banyak2 inshaallah lembut hai dia .

Unknown said...

hye mimie.. thnks for leave a comment.. hurm.. asyik trbayang2 sekrng nie...

Unknown said...

just be strong BO. show her u r the best man winning her heart

Unknown said...

thnks meimei.. aku cuba..