Saturday 13 April 2013

Hadiah yang terakhir dariku


Tahun 2013 ni merupakan tahun yang amat mencabar buat Nur dan Couple Nur. sangat-sangat . Dekat blog nie jer lah tempat Nur luahkan perasaan . tak salah kan? mungkin satu hari nanti nur boleh baca balik apa yang berlaku pada masa ini . hurm . . 

setiap percintaan pasti akan mengalami konflik dan permasalahan yang kita tak sangka. semua nie boleh terjadi dengan sendiri tanpa kita sedar . Walaupun nur mencuba untuk menjaga hubungan ini , namun takdir Allah kita tak boleh elak macam mana sekalipun.. Setuju x? . .


Pada 19 feb yang lalu , Nur da celebrate aniversary yang ke-3 dan pada 12 mac yang lalu Nur da sambut burfday Si Dia dengan memberikan nya hadiah . Nur sanggup dari Tanjung Malim turun ke Puncak Perdana untuk jumpa Si Dia untuk ucapkan happy burfday and sambut burfday dia sekali.   .  :) semua indah dan baik baik belaka. Tapi kita x boleh halang kuasa tuhan btol x?  . .  start 16 mac hubungan nur dah mula goyah , Nur x pasti kenapa benda nie berlaku dalam masa yang amat singkat . And bila nie berlaku , Nur masih x dapat terima and masih x bersedia untuk lepaskannya (". Nur sayang sangat dekat dia.. lama wei sejak sekolah menengah form 2 umur 14 sampai 19 tahun.. 5 tahun . .. .hurm... apa yang nur boleh katakan.. Nur sangat sayangkan dia . .  semua ini berlaku disebabkan adanya orang ke-3 yang menggangu hubungan kami . .

Pada couple2 yang kat luar tu, jagalah pasangan anda sebaik mungkin , berikan perhatian untuk mereka,jangan sesekali abaikan mereka kerana setiap pasangan inginkan perhatian dan penjagaan . .  
nnti Nur sambung pada artikel yang seterusnya . . 


No comments: