Saturday 3 November 2012

buildrich investment



Buildrich adalh satu investment trrbaru yg sedang mendapat tempat hari ini.buildrich sebuah syarikat yg dilesenkan untuk menjalankan aktiviti cari gali emas di tanah merah kelantan.hari ini syarikat buka peluang kpd org ramai untuk melabur dlm aktiviti cari gali emas ini dengan menawarkan pulangan (roi) amat menarik dan lumayan.dengan pakej serendah usd500 (rm1750) kita sudah boleh bermula untuk jana pendapatan lumayan di buildrich..Pakej modal:
Usd500 dapat return roi 2% sehari
Usd1,000 dapat return roi 2.5% sehari
Usd3,000 dapat return roi 3.0% sehari
Usd5,000 dapatn return roi 3.0% sehari
*roi ini dibayar termasuk juga hari sabtu dan ahad serta cuti umum.
Fakta menarik tentang buildrich ini antaranya ialah:
1.syarikat bertaraf BERHAD yang diberi lesen utnuk cari gali emas di tanah merah kelantan.mempunyai lesen SSM untuk jalankan perniagaan ini.
2. Mempunyai surat kuasa dan aggreement yg sah dan jelas ttg kawasan perlombongan emas yg diusahakan.bukan cakap atas kertas sahaja.boleh pergi site visit utk lihat kawasan perlombongan yg sedang dlm peringkat pemasangan perlatan dan jentera.
3.syarikat berpejabat di malaysia.kita boleh datang jumpa,bincang dan lihat sendiri pejabat.bukan spt investment yg lain opis di luar negara yg sukar ditentukan kesahihan kewujudan syarikat tersebut..entah iya wujud, ntah ya tidak kita tak dapat pastikan.
4.modal yg rendah utk mulakan investment.min usd500 dan maksimum usd5000 untuk setiap akaun.boleh buka seberapa banyak akaun yang mampu.
5. Bonus atau dividen dibayar setiap hari walaupun hari cuti umum.keuntungan dlm masa yg singkat sahaja.bonus yang terkumpul dalam e-wallet boleh diredeem point untuk emas bar 5gram, 10gram,50gram dan 100gram.
6.keuntungan yg diberi adalah berpatutan dan munasabah.tidak melampau dan tinggi.dividen antara 2.0%-3.00% sehari bergantung kpd pakej modal kita.
7.dividen mudah dicairkan.nonus yg kita dpt boleh ditransfer ke bank min usd200 dgn rate 2.80 atau boleh juga dividen ditransferkan kpd ahli utk aktifkan akaun mereka atau blh jual kpd upline dgn kadar 3.2
Jika berminat boleh. tinggalkan komen di bawah ini beserta LINK akaun FB anda, dan jangan lupa untuk LIKE FB fanpage di sebelah kanan k. untuk saya trace siapa yang berminat. sekian

1 comment:

Unknown said...

Tolong hantar no phone bos