Saturday, 26 May 2012

Diganggu Makhluk halus semasa waktu maghrib

*follow tau blog Nur .....**, ada banyak rahsia yang belum Nur Tulis

Assalamualaikum semua,Nur Harap anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiasa berada dalam golongan ornag yang beriman..Insyallah :)
Baiklah pada kali nie atas permintaan rakan2 Nur,Nur nak cterkan sikit kejadian yang berlaku pada diri Nur pada hari ini ( 25 mei 2012)..
Nur ambil sebagai peringatan buat Nur sekaligus boleh memberikan Input buat anda semua..


apa yang Nur bakal ceritakan ini ada berkaitan dengan MAKHLUK alam lain yang sama2 menghuni di bumi Allah ini.
KEjadian yg menimpa Nur berlaku pada waktu maghrib semasa Nur baru sahaja selesai menghantar Jiran Nur pergi mengaji.Apabila pulang  so Nur tinggal la sorang -sorang kat motor tu...bawak punye bawak, tetibe Nur
rase ade satu benda menutup telinga Nur,mase tu Nur x dapat dengar bunyi apa-apa,bunyi motor yang Nur bawa pon Nur x dengar, yang Nur dapat dengar adelah bunyi anjing dan serigala menyalak...
AAAWWWWW.....AWwwww... GONg..Gong...




Nur mula berasa pelik * kenapa aku x dengar bunyi motor ea?
*kenapa tetiba ade serigala nie?

bile terfikir mcam tu,habis meremang seluruh bulu roma yg ade kat tngn and tengkuk...dah la maghrib jalan gelap lak tu...selang dalam beberapa saat kemudian,baru Nur dapat dengar semula bunyi motor...pergh sumpah seram....bila dah kene macam tu,Nur x berani nak tengok side mirror...huhuhu takut BENDA lain  pulak yg nmpak..huhuhu...seram2...

huhu...mengigil mase nak balik rumah tu..ok.Nur kat sini nak pesan kat anda semua,jangan lah kita keluar mase maghrib2 nie,sebb mase tu lah banyak syaitan keluar..

ade 3 mase yg kita perlu ambil berat dan pada 3 masa ini anda perlu berhati2
iaitu : 1. AWAL subuh
2.TENGAH hari
3.MAGHrib

kerana ketiga2 waktu ini merupakan waktu puncak bagi makhluk tersebut..
Ok ,Malam2 tulis artikel nie pon Nur meremang bulu roma..diharap perkongsian ini dapat memberi kita pengajaran yang berguna..
sekian **,



9 comments:

Syakir Rahman said...

awal subuh?? mcm x caya je...

faizuddin pro said...

yup :)

arizWan Mior Abd Mansor said...

semua waktu yg trsebut leh buat persiapan utk sholat.. ;)

Eirasca said...

eh,eh kau anta jiran kau pegi ngaji? lelaki ke pempuan? aku rase an,bende ue ade kate belakang kau laa dia saje nak main2 tutup telinga kau...eeeiiii...

ziel.aqeela said...

seram sejuk kowt aq bce blog kaw wei =='

Are_in said...

Haha peringatan yang baik and kena ambil iktibar jugak . Makhluk halus ni bila-2 je dia ada , cuma kita kena pandai jaga diri :)

http://thegirlofasian.blogspot.com/

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

My fаmily all the timе say that Ι am killіng mу timе hеre at web,
but Ӏ know Ӏ am gettіng experiеnсe
eѵeryday by reaԁing ѕuch nіce artіcles or геviewѕ.



Alѕο visit my blοg post payday loans

Anonymous said...

how to get pregnant
Reproductive health, in both men and women, depends on the health of the reproductive tissue or shukra dhatu. Beyond these three tips use all the tools at your disposal to get the timing right, have passionate wonderful sex, be patient and let conception naturally take its course.